26 Nisan 2014 Cumartesi

Beni mahveden ve bir daha giyer miyim giymez miyim bilemediğim bir bluz.../ Bunun İngilizcesi yok kuzum...

 işte bu bluz o bluz...

aslında bu bluz çok daha salaş fileli bir bluz olacaktı...

şuna benzer ama daha spor olmasını planlamıştım...

 hatta olmuştu da... çok da hoşuma gitmişti... hatta yapım aşamalarını da fotoğraflamıştım...

fakat ne yazık ki son aşamada yani sonradan hiç yapmasam daha iyi olacağını farkettiğim kenar kıvırmaları sonrasında bir anda mahvoldu bluzum... çok uzun anlatmayacağım fotoğraflar size herşeyi anlatacak...






 herşey iyi gidiyordu... filenin kenarlarını da kvırayım deyince file sarktı mahvoldu!...


sonra fileyi iptal etsem de şöyle mi yapsam böyle mi yapsam diye çareler düşünürken fazla düşünmenin iyi olmadığını yavaş yavaş bluzumun Zeki Müren kostümleri kıvamına girdiğini görünce ve bir ara şuradaki eteğim ile çok iyi bir kombin oluşturabileceğini ve bu kombini eşimin kuzeninin düğününe giyebileceğimi farkedince sade bırakmaya karar verdim...






ve durdum durdum tam da düğün günü bluzun filelerini sökmeye başladım... ondan önce ayakkabılarıma bant yaptım... burada anlatmıştım... tabii planlarıma göre benim gibi bir çömez terzi için iş gayet basitti... sadece bluzun filelerinin olduğu yerleri sökecek fileyi çıkarıp o kısımları tekrar dikecektim... ama her zamanki gibi kendime çile çektirmekten çok hoşlandığım için içime sinmedi ve omuzlar hariç her tarafını komple söktüm... kumaş çok atan bir kumaş olduğu için saçakları çoktu... hadi dedim fransız dikişini deneyeyim... bu arada bluzu simetrik kesemediğimi farkettim onu düzelttim... kenarlarını da fransız dikişi ile temizleyince bluzun göğüs kısmı kastı... tekrar söktüm.. biraz genişletmeye çalıştım... 

yaka, kol ve etek uçlarını kıvırma ayağı ile kıvırmıştım ama daha sonradan kloş eteğimi kıvırıken o ayağı nasıl kullanmam gerektiğini daha iyi anladım onları da yeni baştan daha düzgün yapmak istedim... derken akşam oldu.... ve ben bayılmak üzereydim... zira sabah da 23 Nisan töreninde görevliydim koro yönettim uzun süre ayakta kalmıştım...

biraz yatıp dinleneyim dedim... saat 18.15 de yattım eşime beni 19:00 da uyandırmasını söyledim... sağolsun beni uyandırdığında saat 20:15 ti... kuaför kapanmıştı... alelacele saçımı makyajımı yapmaya çalıştım... hiç gidecek halim yoktu ama mecburdum... derken 21:30 da düğüne anca gidebildik... nikah kıyılmış millet harıl harıl halay çekiyordu...

 fotoğrafları döndükten sonra çekebildim tabii ki...

 eteğimin yapılışını burada anlatmıştım... daha önce giydiğimde böyle durmuyordu... genişlemişim... :(


ayakkabılarımın yapım aşamaları ise burada...


Bluz- ben yaptım
Etek- ben yaptım
Kolye- ben yaptım
Ayakkabı- DIY ben yaptım
Çanta- vakit olsa onu da yapacaktım :)
  bir dahaki sefere artık

sonuç: bu bluza çok heveslenerek başladım ama yapım aşaması beni bitirdi ve nefret ettim... bir daha giyer miyim bilmiyorum...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder