13 Şubat 2014 Perşembe

Kumaşcıklarıma Devam.../ Continuing My Fabrics...


İkinci postumda İstanbul'dan aldığım kumaşlarımın bir kısmını paylaşmıştım... Döndüğümden beri yaklaşık iki haftadır kurutacak yer açıldıkça günde iki üç makina çamaşır yıkıyorum... Normal çamaşırlarımız da var tabii... Onlar da ayrı mesele... Hiç bitmez zaten... Bazen başka evlerde de bizim evdeki kadar çamaşır çıkıyor mu çok merak ediyorum...

Neyse... Yıkadığım diğer kumaşlarımı yani müstakbel cicilerimi de tanıtmak isterim...
















Bunlar yazlık olacaklar... Hala kuruyorlar... Görüntü için kusura bakmayın... Sabredemedim...


En sevdiklerimi ayrı ayrı göstermek istiyorum... Diğerlerinin ne olacağına daha karar vermedim...
Çoğu kumaşı görür görmez onun bitmiş hali gözümde canlanıveriyor... Bazı kumaşlarsa ne yapsan olur cinsinden...  Bir kenarda bekleyecek... Zamanı gelince onlar da birşeye döner elbet...




Mesela bunu dar mini etek yapmayı düşünüyorum...




Bu uzun etek ya da elbise olacak...




Bu da kayık yaka altmışlı yıllar tarzı ( dar ya da kiloş olabilir) bir elbise olacak...




Bu da uzun etek olabilir...  Mevsimlik bir kumaş...Kahverengi uzun çizmeyle hayal ediyorum...




Buna da bayıldım... Dantelli gibi duruyor... Tiril tiril yazlık bir elbise olabilir...



 
Bunlarsa kışlık kumaşlarım... Bazısı etek bazısı da ceket olabilir... 

Acaba tüm bunları yapmam kaç sene sürer?...  :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder